Kalite Yönetimi

Müşterilerinin ve içinde bulunduğu pazarın, bugünkü ihtiyaçlarını etkin ve verimli bir şekilde karşılarken, proaktif düşünen bir işletme olarak, önümüzdeki gelecek yılların farklı hizmet ve ihtiyaçlarına göre yeniden İyileştirme ve Geliştirme Faaliyetlerine yönelik yapılanmaktadır.

Temel amacı bugün olduğu gibi, yarında müşteri ve çalışanlarını mutlu etmektir.

Kalite Yönetim Sistemi; doğru organizasyon içinde doğru uygulandığı takdirde, verimi ve üretimi yükselten, işletmenin müşterilerini olduğu kadar, çalışanlarını da mutlu kılabilen en önemli olgudur. Bu nedenle doğru organizasyon içinde, durağan olmayan, yaşayan, gelişen ve kendi kendini yenileyen kalite ruhu oluşturmak öncelikli hedefimiz olacaktır.

Kalite Yönetim Sistemini kurmanın ve devam ettirmenin, ancak eğitilmiş ve eğitilen insan gücü ve çağdaş donanımlarla mümkün olduğunun bilincinde olan TEKKAN PLASTİK çalışanlarının eğitimine özen göstererek gerekli teknolojik desteği ve uygun çalışma ortamını sağlayacaktır.